Lördag .

Hallå där .

Blev ingen uppdatering igår. tiden gick så snabbt efter att jag jobbade. så kl hann redan bli 7.. och så åkte jag med Cia och Tina till Arninge. Sen efter de åkte vi och lämnade av Tina.Så åkte vi hem till Cia sen och satt och snackade lite. Hon fick även prata med Nusse ;) haha.  Sen vid kvart över 1 så gick jag hem.. skojja inte om att jag var rädd.. fyfan! =P

Nu har jag och pappa precis varit och hämtat Jossan i Vallentuna. och snart så ska jag gå ner till Ica för att möta upp Daleke. sen ska vi hem till henne, och sen vidare till Cia. =) Vi ska ju ut och käka och sen ut efter på någon teater grej eller vad det var. jag är inte helt 100 på allting än =P haha! Men jag tar det som de kommer;) hihi.

Idag åker min älskling hem till familjen. så blir inte att jag får prata något med honom idag. OM jag inte ringer honom, och det är faktiskt min plan =) My loove <3

Nu ska jag fixa ihop mina kläder och det jag ska ha med mig hem till Cia.. =P Ha en trevlig lördag alla mina fans! så hörs vi inatt eller imorgon.

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0