Tidigt .

Idag fick det bli ett riktigt tidigt inlägg. minns inte sist jag skrev ett sånt här tidigt. och då är kl kvart över 7 på morgonen =P jag ställde kl på kvart över 6 och sen halv 7. trodde jag började halv 8 idag, men icke =P börjar kvart i ;) stor skillnad? haha. Ne men idag behövde jag inte stressa iaf ! =P

Jag sitter faktiskt och käkar frukost nu, äter finncrips och te =) gooott !

Hahaha, jag måste bara berätta en lite rolig sak som hände igår. Jag och min syrra Jossan gör alltid sällskap på morgonen när vi ska gå eftersom jag jobbar brevid busshållsplatsen hon åker från, och så igår stod vi och prata, och så kommer hennes buss, så vi pratar lite samtidigt som vi börjar gå.. jag hinner gå kanske 4 steg, sen går jag rakt in i en stolpe och slår i huvudet! Hahah.. Jossan bara viker sig av garv. och jag hel seriös kollar mig omkring så ingen såg mig och sen säger: Dehär säger du inte till någon. Hon bara skrattar sen går hon där ifrån. När jag kommer hem så berättar jag för pappa, och så säger han: haha jaa jag hörde det, jossan hann inte mer än sätta sig i bilen när jag hämtade henne från skolan innan hon hade berättat klart! Jahaajaa, tack så ;) hon hade tydligen sagt det till några i hennes skola också.. haha jaa jaa, igår var det pinsamt, idag skrattar jag åt de! =D erkänn, lite kul var det! ;)

Igår efter vänner så träffade jag Jennifer, och vi satt vid 9an ett tag, det var ju en bra tag sen =P sen gick vi hem till mig och kolla på Graysan =) jag hade tänk att sova tidigt, men vi hade mycket att snacka om så jennifer gick hem vid kvart över 12 ungefär ;) haha, men det gör ju ingenting för hon är underbar och jag älskar att umgås med henne! =) <3

Det är rätt skönt att vakna upp ensam hemma, jag har gått runt och lyssnat på musik hela morgonen högt ;) haha! Igår så åkte Tessan och Angelica till stan för att åka på kryssning för att se Arvingarna(Som varit tessans favoritband sen hon var 6..Hon är 21 nu!!! Haha) Och mamma och Jossan åkte in igår efter dem för att åka med på kryssningen, frågan är om Tessan blev glatt överaskad ;) haha! Så från igår var det bara jag och pappsen hemma. Förutom under middagen, då kom Robin och Basse förbi också =)

Nee, nu ska jag dricka upp mitt te, sen fixa fram en tjpcktröja och sen är det väl snart dax att gå! =P
(kl visar 24, tar 1,5 min till jobbet.. stressad?;D)

Ha en underbar dag mina fans!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0