Torsdag .

Ja, stjärna nr 2 verkar vara den som folk tycker är snyggast om man kollar kommentarerna och efter vad folk sagt utanför bloggen. =P  Men vi får se =) Och nej Tina, det kommer inte sitta vid hälsenan, fyfan! =O Hahah!

Dagen idag har gått hur bra som helst =) varit en rolig dag måste jag säga. haha. Men var rätt sliten imorse. tänkte ju att jag skulle sova tidigt igårkväll, men klockan hann ju bli 12 iaf. Imorgon är det Lucia så då får jag ta med lite glitter och sätta i håret =P haha, måste ju vara snygg;) hihi. Och imorgon är det Angelicas sista dag att jobba. tycker det är skit tråkigt! =( men sånt är livet. Dem har ju trotts allt mig kvar ett tag till;) haha!

Nu är det middag, raggmunk och fläsk, fyfan va äckligt det är.. så jag säger here i come Nudlarna;)

Vi hörs lite senare mina fans! =)


122 Dagar kvar till Turkiet.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0