625, livet har sina goda stunder !!

En sliten måndag som jag är överlycklig över att jag är ledig på !

Igår skulle Tessan å Robin komma hem, planet skulle gå runt 9 på förmiddagen så dem skulle vara på arlanda runt 9 på kvällen. Men blev ganska försenat och gick ist runt 3 på eftermiddagen, så pappa fick hämta dem 3 imorse ist, lite jobbigt kanske när han skulle upp vid halv 5 och jobba =P den här dagen lär ju inte kännas lååång för honom =P haha, stackarn.. =)

Ska hem om ett tag, ska bli intressant å se vad jag fått av T o R =D hihi.. Men måste se våra bästa år innan jag drar tror jag, kan finnas en chans att jag missar om man tar en 625 annars, och det är INTE bra ! =D för jag vägrar ta 676 med "all" min packning ;D haha. får nog börja hitta på en ny ursäkt varför pappa ska hämta mig..humm.. =)

Jag vill lixom bara ha körkort, livet vore typ hur mycket enklare som helst !! Ni kan ju tänka er mig och Game glida runt i mazdan ;D självklart får våra "bästa" kompisa Torre och Jäck också hänka på =D fatta va skönt Gamie, VI kan BESTÄMMA över dem !! "NEJ VI SKA INTE LYSSNA PÅ MUSIK, VI SKA PRATA!!!!" =D Hahaha Heela vägen ner till Öland !
byebye


/A

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahaha, och då är platserna våra därifram, då kan jäcki skylla hur mycket han vill över att han blir "åksjuk" HAHAHAHAHAH

2008-02-18 @ 22:51:04
Postat av: Anna

Hahaha precis ;) inge mer trams ;)

2008-02-19 @ 12:38:02
URL: http://Annisen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0