Grattis Daniel 20 år !

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS DANIEL, SOM FYLLER 20 IDAG ! =) (Konstatera att jag skrivigt Grattis 20 ggr också=P )

Idag kom Jennifer och dem andra hem från Tallinn =) skojj skojj. Ska ev träffa henne imorgon =)

imorgon åker cia det svinet till romme med några kompisar från vallentuna, vilket as.. fast hon frågade om jag ville me :P men pallar inte gå upp så tidigt, bussen skulle gå redan 7 på morgonen =/ och det är för tidigt för mig! =P

Sen har jag missat Våra Bästa År hela denna vecka, förstå vad jag mår psykiskt dåligt över att ha missat massa saker :p eller massa saker, haha det har väl igentligen inte hänt ett skit på typ 3 månader =D men sitter man fast i det så göra man :D omöjligt att ta sig ut.."Tyvärr" ;)

Faaaaaaaaaan också, nu slog det mig att jag missat Hjälp ikväll =O noo.. det är så sjukt bra ju..Åhh va störande =(

Nu tänker jag inte skriva något mer för de ! nu ska jag tycka skit synd om mig själv =( =P hehe..
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0