Roberts i fredags?!

INNNNNNNNNNGEEN FÖÖÖRSTÅR HUUR DÅÅLIGT JAG MÅÅÅÅR !!!  Det gick lixom inte som planerat, det blev lite väääl mycket =/ mår fortfarande dåligt.. =S helt sjukt.. men kvällen började iaf bra ;) å det e ju possitivt ! =D sjön karaoke- Jag vill vara din Margareta, egentligen skulle jag och EN TILL sjunga !! men ni kan ju gissa vem som banga? haha joo du tänker på rätt person..nämnligen LINA PERSSON !!! Biiiatch !! då står man själv å sjunger, fan va bra det lät alltså !! =) *Nu vill jag inte prata mer om den kvällen* Kan ju påpeka att Jennifer släpade med mig till Donken innan bussen också, ohh så fruktansvärt jobbigt.. men jennifer skulle ha sin hamburgare... " Asså skynda då Anna, jag ska ha min hamburgare" =D haha..men hon är söt ! =)

Igår låg jag i soffan från jag kom hem till ungefär 6 på kvällen, å försökte dricka så mycket vatten en människa kan dricka!! gick rätt bra, sen kände jag att det var dax för lite sing star med Jossan innan jag skulle dra iväg.  Klippte lugg på henne också =) hon blev riktigt j*ävla sööt =) as fint,, riktigt nöjd, vem kunde veta att jag hade tallang i det OCKSÅ !!!

Idag var det kurs, blev yr på tåget=S helt sjukt.. tror jag börjar bli sjuk..inte kul inte... så ikväll ska jag bara ligga i soffan och röra mig så lite som möjligt.. =) det blir bra =)
byebye

/A
Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHA ANNA. Jag hade ju fullt upp med att slå ner gubben! ;)

2008-02-17 @ 21:24:23
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0