Alltid skönt ! =)

Helgen har varit lugn och skön. bara tagit det lugnt =) men imorse gick jag upp kl 7, det var lite kämpigt =P men var ju tvungen, idag började kursen valp & vardagslydnad. Men Troya var inte med idag, för idag var det bara teori. kursen började kl 10.30 och jag var tvungen att gå upp 07.00 USCH =P men hoppade in i duschen direkt när jag gick upp, så vaknade upp rätt snabbt =) sedan vid 8.10 så åkte jag med bussen till Solna station för att ta pendel 36 mot södertälje, men hoppade av i Tullinge för att ta buss 127 mot Riksten. Sedan när jag väl kommer fram till huset där det ska vara så upptäcker jag att jag glöm tagit ut pengar i en bankomat, (Mitt kort funkar inte i affärer) så jag var tvungen att ÅKA TILLBAKA till Tullinge centrum..HUMM.. vilket inte var såå kul =P jag har aldrig varit där innan så det var en utmaning att hitta en bankomat ! =P men jag gick mot centrum, och precis innan centrum så viker jag av till HÖGER av någon annledning:S fråga mig inte varför, så jag vet att jag går fel, jag går där man typ lastar in alla varor på baksidan, men jag vänder mig inte om iaf ! vilket dumförklarar mig väldigt mycket =p men det gör ingenting =D så jag fortdsätter och går runt Heeeeeeela byggnaden, å där hittar jag en bankomat=D weeiii... jag tar ut pengar och så ska jag gå tillbaka till bussens å jag inte missar den.. och dum som jag är går jag SAMMA väg tillbaka som jag kom ifrån, ist för att gå rakt fram som hade gått 10 gånger snabbare =P men det gäller att vara efterklok ;) haha.. men jag kommer iaf till busstationen i tid! då jag ser att när bussen kommer så är det samma busschafför som dem andra 2 gångerna jag åkte med samma buss ! =D hahah det var lite pinsamt, han kollade på mig som jag var helt dum i huvudet ! =D åker samma buss med samma busschafför 3 ggr på 1 timme =D men sån är jag, inte är jag känd för att vara smart iaf ! =P eller aa det beror nog på vem man gemför med..(Gamen) Jag=Överklass ;D...
Men väl framme på kursen som sätter igång är det väldigt intressant =) mycket intressanta och nya saker lärde jag mig. men lite segt var det att sitta på kurs från 10.30 - 16.00 =S Men väääldigt intressant =)
Så nästa vecka kan jag åka lite senare=D för nu behöver jag inte leta upp bankomat, och nu hittar jag ;D niiice !!

Men nu ska jag straxt ut me jycken, sen soooova, ledig imorgon, väldigt skönt ! =D en måååndag, då du går till jobbet eller skolan, så sooooover jag, tänk på mig när din klocka ringer runt 07.00 tiden ;) så sover jag som aldrig förr !!! UNDERBART =D
Byebye


/A
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha jaja, lite finare lite bättre ?;)

2008-01-28 @ 16:12:02
URL: http://Jemps8.blogg.se
Postat av: Anna

haha jaa, borde väl du veta vid de här laget? ;)

2008-01-29 @ 13:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0