Bara Onsdag.

Uhh... Idag har jag jobbat, gick upp 05:15, det var väldigt segt faktiskt.. =/
Men jag är ju hemma mellan 12 och 1 på dagarna så jag tycker det är värt det faktiskt =P hehe..

Det är bara Onsdag idag.. as jobbigt ju.. längtar till helgen=) då blir det mysigt =D
Fredag blir det lite jobb, sen byta om till Bandy träningen på kvällen, sen forhoppningsvis träffa Helen lite senare, det var länge sen! =)
Sedan på lördag blir det att träffa Cissi, som var typ 1,5-2 år sen man träffade, så det ska bli riktigt kul =D hehe.. sen får vi väl se om det blir Tegel på kvällen som Gamie undrade om vi ville me till=) så vi får se, det kommer säkert bli kalasbra =)


Jag har upptäckt en sak.. som är mycket irriterande.. Det är att jag alltid skrever Nej innan jag ska skriva någon ny mening! det är sjukt irriterande faktiskt.. och jag vet inte varför jag gör det..=P måste tänka innan jag skriver, och det är jobbigt ! =D

Nej nu ska jag faktiskt kolla lite tv och sedan ut med lilla hunden min =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0