Ledig dag !

Torsdag, en ledig dag, sköönt =)
Men imorgon ska jag upp tidigt igen för jobb, men ganske okej, det är ju fredag lixom =D och det är alltid skönt..
Hoppas vi slutar lite tidigare imorgon...Så jag hinner se "Våra bästa år" =D sen ska jag hem och SLÄNGA alla tidningar som jag ser !! =P så J***vla trött på det där nu, sagt upp allting, men lika Fan dyker dem upp!!  blir fruktansvärt upprörd =P  sedan ska jag iaf kanske sova en snabbis =P sen så måste jag byta om till bandyn =) det ska bli riktigt skojj å spela =) ser jag fram imot, men Tina dissar, "Hon är lite krasslig" =P men så är det väl ibland.. =)
sen får jag se hur det blir på kvällen, om jag hänkar på till Roberts eller inte, 20 kr Ölen e ju väääldigt billig, hehe =D
men har andra planer också ;D hehe, och dem är också mys =)

Guuuud vad det blåser ute alltså =S fruktansvärt kallt, usch .. känns som fönstret ska pajja.. å det e inte kul =P lite läskigt nästan =P men jag är trygg här med Troya =) får lossas iaf =P

Lördag är jag ensam hemma, och då ska jag leka lite med Tina och Karolina, men inte bestämt vad vi ska hitta på än =) Tina hade föreslagit Tegel, men Karolina var inte så sugen, å jag e inte heller sugen=P  så vi får se vad vi hittar på för skojj ist, var längesen jag träffade Tina faktiskt, men har lika roliga varje gång, jag gillar henne väldigt mycket =D

Och söndag är det dax för kurs igen =) det ska bli kul, denna gång har alla med sina hundar, så får se hur det funkar med 8st hundar i en ganska liten sal =P men ska bli intresant =) har faktiskt lärt mig massor med saker, och Troya ä jätte duktig =D as kul faktiskt =)

Nu ska jag faktiskt kolla lite tv, sen typ sova, är ganska trött =/ sen ska jag ju upp tidigt, så jaaa =P får se =)

Byebye

/A

Kommentarer
Postat av: cippan

nu har jag skapat en blogg som du tjatade om innan :P Vad gör du under kommande vecka?
puuss

2008-03-21 @ 18:55:54
URL: http://fromsuburbia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0