Dagen till ära.

Så ska jag faktiskt träffa Jemps =P ovanligt? njaa vill jag väl inte påstå.. =P

Imorse pratade jag med min granne som typ kanske kunde fixa jobb åt mig, jag tackade ja till det som erbjöds. tar vad som helst så jag kan få in pengar och kan resa. Och sen känner jag ju henne lite och jag kommer få jobba med henne, så det kommer nog att bli kalas =) sen kommer jag ju veta vilka några andra är där också. Så hon skulle ringa chefen imorgon bitti och prata och höra med henne, så förhoppningsvis går allt igenom =P Igentligen ville dem ha in en 50+ are, men grannen ska lägga in en gott ord för mig ;) så det ska nog lösa sig ! Annars tar jag fan donken alltså ! så är det !


Åh, so sweet, tanken som räknas =) <3

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0