God morgon .

Nuu är jag vaken ;) soom ni har längtat :P haha .. varit lite dålig uppdatering.. men meen..

Idag vaknade jag upp i Bromma. och det var ju ett tag sen jag gjorde det. men det var mysigt iaf =) straxt ska jag börja göra mig iordning, jag ska ju möta upp Jemps i TC ungefär vid 12.. Så får vi se om vi hittar något fint nu i slut minuterna =P Jag tror inte riktigt att jag har fattat att vi åker hemifrån kl halv 7 imorgon bitti..  =D haha.. men det lär jag ju säkert göra imorgon.. eller i natt när man ska försöka sova..yeej =P haha .lär bli lite svårt =)

Jag får absolut inte glömma att köpa batterier idag, till kameran...Ingen av oss har ju kamera, så vi fick låna Tessan, så himla snällt =) det lär ju inte tas liiite bilder ;) nej nej, den ska med vart vi än går ;) haha..

Men nu måste jag göra mig iordning så jag slipper stressa =P Bajj bajj

/A
Kommentarer
Postat av: K i m m e l i m

Vart ska ni åka?

2008-07-09 @ 10:31:35
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0