Haha, lite roligt var det =P

Måste bara berätta en liten rolig sak innan jag drar.. Jag är inne på msn, och jennifer skriver till mig, sen sätter hon på våra camar .. och efter ett litet tag så ser jag att MIN hund är där ! =P haha dåålig chock jag fick.. vafan gör Troya hos familjen Svensson lixom?! =P då säger hon att hon snodde troya.. haha aa eller hur lixom ! =P Men då var tydligen min mor där på lite fika.. haha där ser man ! =D  lite roligt var det väl allt? =D haha ..

Nu ska jag göra mig klar på riktigt.. kom ju på att jag inte hade käkat frulle, så var tvungen att göra det om jag inte ska få sjuuukt ont i huvudet idag.. för det vill jag inte ha ! =)


/A
Kommentarer
Postat av: K i m m e l i m

Jaha, jag trodde du skulle långt bort :D hehe

2008-07-09 @ 11:40:57
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0