Hemma nu.

Kom hem för ett tag sen från Täby.. var ju där med J idag, och det var jätte mysigt =) jag köpte ett par shorts och sedan 2 linnen och sen trosor till min lillasyster =P men jag är nöjd, Jennifer hittade lite mer saker=) jättefina grejer =) Nu är det inte alls lång tid kvar tills vi åker, inte änns 12 timmar.. men det känns fortfarande inte som vi ska åka så snart.. =P men det kommer väl =) Sedan käkade vi på sandys också eller inte där, vi gick ut till fontänen och satt där och käkade riktigt mysigt, och riktigt goda mackor, man blev verkligen mätt..fortfarande hur mätt som helst =P så ingen middag idag känns det som.. =P Vi testade lite solbrillor också, men som sagt jag har ju mina Mr.M ;) hahaha....Men jag har med mig ett par extra också.. kan lägga in en bild sen på mig med Mr.M solisarna ;)




Meeen Jennifer, vad är detta?! =D HAHAHA
Liiiite suddig bild, vi var tvunga att zoooooooooma lite ;)


Igår åt jag och Thomas vääääärldens godaste sallad som vi gjorde iordning..jag är fortfarande helt farchinerad, även om det bara var vanlig kycklingsallad.. men shit..den var verkligen huur god som helst =D det får vi göra om..=) <3



HAHAHA, jag kom på en sak.. kollar lite på tv samtidigt som jag skriver lite här.. och så kommer reklamen med tele2 kompis..När det kommer upp texten "vad gör föräldrarna när du är utomlands" eller vad det står, när vuxna åker snowreaser ner från taket och sen ner i poolen =D såå sjukt rolig reklam :D HAHA.. men nu har det ju kommit en ny med dem också.. fast dem åker moppe inomhus =D sen står dem och spinner med moppen och åker runt..HAHAHAHAHAHA...Jag tycker reklamen är helt underbar ! kan inte sluta skratta när jag tänker på den =D haha.. helt sjukt roligt =D ahahhaha... =P


Neeej, nu ska jag höra av mig till Jemps, och höra om jag ska komma upp fixa hennes hår och hämta hem mitt pass som jag glömde i hennes väska =)

Den röda bilen ligger i diket vid gillige med krossad framruta..Det är över nu! HAHA!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0