Morgondagen ..

Imorgon åker jag till Bromma och hälsar på T.. och jag har bestämt att jag övernattar där också =P han har inget att säga till om ;) haha ! Meen jag hoppas på lite finare väder. Det verkligen regnade idag. och det är inte kul. Inte alls.

J jobbar. så jag kan inte umgås med den häxan =P Men hon har tagit lite ledigt på onsdag som det verkar. då ska vi till Täby och kolla om vi hittar lite klänningar och så=) mycket trevligt. För på torsdag morgon åker vi bilen mot Arlanda för att gå på flyget som tar oss till Turkiet=) känns väldigt bra måste jag säga! OCH genom lite rykten har jag hört att en viss A ska möta oss redan på flygplatsen!? Är detta rykte sant? humm. jag måste ju förbereda mig mentalt ! =P Faan J ;D haha ! ska du nog få ångra ;)

Idag var jag nere i källaren och hämtade resväskan..den är inte liten..och den är ganska full..har massa saker jag ska packa ner på onsdag när jag kommer hem..men det ordnar sig;) luuugn bara =P tvättade typ 6 maskiner tvätt idag, jag mamma och Tessan hjälptes åt..gaaalet mycket tvätt..för 5 personer.. =P men det är sånt man får leva med =P

Appropå det Johan sa till mig tidigare.. jag har kommit på 2 saker jag strävar efter.. det är körkort och flytta hemifrån.. Men båda kräver pengar, så jag måste ju ha ett jobb också.. så jag ska nog börja med att söka mig ett jobb. och inte vara så kräsen. MEN jag vill inte jobba med människor som har någon sjukdom eller på ett ålderdomshem och torka folk i röven..Det är något jag bara INTE gör..så lilla Helen..sluta tjata om det nu! =P Och anledningen jag har är: jag vill INTE! =P

Nu ska jag försöka sova lite.. man vill ju inte sova bort hela morgondagen när man är "långledig" ;)

NU SÄGER DEM PÅ NYHETERNA ATT BUSS STREJKEN KOMMER BÖRJA IGEN. FRÅGAN ÄR BARA NÄR?!

/A

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahah försöker ju bara hjälpa dog :P Men du är såå kräsen ;) haha

2008-07-08 @ 10:13:12
Postat av: Gamen

haha njaa, han kommer till hotellet för att möta upp oss :D

2008-07-08 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0