Okeej .

Kom hem för ett tag sen, är rätt så sliten .. men ska vänta ett tag till fall N kommer, får se om han är trött eller om han vill prata en liten stund.. Jobbigt när han slutar 3.00 på nätterna(Turkisk tid), när man måste vara uppe så sent, men det brukar det oftast vara värt =)

Just nu sitter jag och mamma och kollar på Tv4 fakta.. programmet hette 48 timmar, typ mord och sånt.. för någon timme sen så kollade vi på akut förlossning.. jätte intressant =P hehe.. även om vissa saker är hemska att se, men ändå !

Nu börjar mitt huvud göra ont igen =( hatar att jag får så ont i huvudet !

Detta inlägga var inte sammanhängande någonstans ! =P så bäst att jag avslutar det nu =P



- Haha, ha en trevlig kväll S !! ;)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0