Tidigt =P

Som ni ser mina fans, jag är uppe tidigt idag, jag ställde klockan på 9, för att vända tillbaka på dygnet.. annars kommer jag vara helt död om jag nu får jobbet och ska börja jobba..sen är det väl mest tråkigt och bara sova bort hela dagarna..!

Idag är planen att jag och slit ska till stranden och sola och bada, förbättra brännan lite och så. ;) Slit sa att hon skulle försöka gå upp till 10 idag..Vi får se hur det går =P haha ! Så kanske att klockan blir runt 11 innan vi hoppar upp på cyklarna för att ta oss till stranden ;) hehe !

Ikväll blir det hem till Helen på mys.. Så jag skickade just ett sms till Cia och fråga när hon slutade idag, för det är med henne jag ska dit =) men det blir väl efter middagen någon gång, Helen slutar ju kl 8 idag.. MMM ;)
Cia slutar tydligen redan kl 4 idag =) ojoj.. så bra då :)

Nu ska jag ut med hunden, sen hem och käka någon frukost och sedan vänta på att slit vaknar =P kanske kanske att det kommer några heta foton..dem har faktiskt gjort iordning stranden märkte vi igår =D riktigt fint nu ju =)

Bye bye mina fans !

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0