Torsdag kväll =P

Kom precis in från en promenad med Troya..var faktiskt ute rätt länge.. det ända negativa var väl att det var tusentals nattfjärliar och skit ute..och det var en som förföljde mig..jag höll på att få panik..jag verkligen hatar småkryp..fyfan ! =S

Nu ska jag kolla lite film, tänkte sova ganska så snart, fast jag är inte trött ett dugg =P somnade efter maten och vaknade för 1 timme sen så =P jag har lust att hitta på något.. men INGEN som bor i brottby är hemma..och det finns ju inget sätt att ta sig här ifrån på heller =/ gaah!

Jag lackar ju lite på JB också.. en dissare skulle man kunna kalla honom ! jaaa jaa ;) haha !

/A
Kommentarer
Postat av: Tina

hehe har du ens luft luren till mig? NEJ, jag tänkte väl det!

2008-07-03 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0