vaknade nu

Nu vaknade jag efter min lilla "vilostund" .. jag har vänt totalt på dygnet sen jag kom hem.. vaknar varje dag runt 12 tiden, sen vid 5 -6 tiden efter middagen efter jag käkat, så lägger jag mig och sover till 9-10 tiden... och så går jag och lägger mig runt halv 3 tiden .. Inte bra !

Snart ska jag ut och träffa jennifer ! ovanligt va? men bara en "snabbis" ;) haha !

Helen skickade sms förut om frågade om jag skulle komma förbi, men jag kan varken ta mig dit eller hem, så det får bli en annan dag, och en annan dag är typ imorgon =P då ska jag och Cia dit och umgås lite, men vet ingen tid, blir väl när lilla Cecilia har slutat =P

Jag säger som K säger;
I dont care what they say, im in love whit you! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0