Då var man hemma..

Kom precis hem igen.. har varit ute och övningskört, vi åkte till mamma för att lämna en laddare..hon ligger ju inne på sjukan nu igen. Sen efter det så åkte vi hem till min sjuka syster och fikade så hon fick lite sällskap eftersom hon är ensam hemma i hennes lägenhet =) Och där hjälpte jag henne och gjorde iordning deras rebatt..och Troya hjälpte också till =P så jag fick göra om allting efter jag var klar eftersom det var stora hål i rabatten =P haha.. men jag gillar Troya ändå =D <3
Och eftersom hon bor i sollentuna så åkte vi bort vid häggviks rondellen ner på den nya motorvägen som dem döpt till  törnskogstuneln som är öppen nu för att åka en lite nyare väg hem.. as skönt och åka på ny asfalt =P  Men hela är ju inte klar än, så man får fortfarande svänga av vid täby kyrkby =)

Skulle igentligen åka till Bromma idag, men jag blir hemma eftersom nu känns det onödigt att åka dit..känns som man ska sova på en gång.. så det får bli torsdag-fredag ist =) och det LOVAR jag ! =)

Jag har tänkt lite på en liten Ålands tripp, bara för några timmar, åka någon dag nästa vecka, och köpa lite öl och sånt =) det vore kul.. att hitta på något, även om det bara är för några timmar..Det händer ju ändå ingenting.. och det kostar 25 kr att åka..Så bortförklaringen att det är dyrt finns inte!! =P Och imorgon är det löning..perfa lixom ;)

Men jag har även tänk lite på åka på kryssning också.. om man tex åker någon dag i veckan, så är det ju 18 år som gäller.. och hur kalas är inte det? var jätte länge sen jag var på kryssning, typ 1,5 år eller mer.. och då var typ massa vuxna med.. nu tänkte jag mest vi ungdomar ;) bara för att göra något roligt!! =) Sen är ju mamma medlem och skit, så hon kan fixa billigare med hyttar och sånt, så vi får det ju lite billigare iaf..sen behöver man ju inte det bästa direkt, för man lär ju inte vara i hytten så speciellt mycket ;D :P så det låter väl som en kanon idé? Jaa! =)

Nu kom J innanför dörren, så ska umgås med henne nu =) bajj bajj

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0