Gästbloggar

Och jag är åter tillbaka för att gästblogga i min älsklings blogg.


Vart ska jag börja någonstans?!
Som vanligt hänger vi kvar på roberts, vårat älsklingshak... kan aldrig få nog av det stället! I fredags när vi var där så hände någon som jag aldrig skulle tro... jag pratade med (håll i er nu) KVINNOHATAREN. Varför? varför? varför? Jaa den frågan ställer jag mig själv också. Men jag tyckte väl att det var läge att prata med honom och jag verkade tydligen trivas i hans famn!
Han presenterade mig för hans supersöta vän också, allt verkade helt lugnt mellan oss. Men vänta bara, snart bryter kriget ut... eller? han va ju faktiskt ganska trevlig iallafall, men han har inte vart guds ängel precis mot min kära Malin så ett till krig lär det ju säkert bli!

Lördagen blev bara lugn, mys hemma hos min andra familj, familjen Gustavsson. Vi spelade kort, var och badade... men allt det vet ni ju redan om, eftersom min älskling redan berättat allt.

Jag pratade med min morbror idag och han befinner sig just nu i spanien, dom har haft regn hela veckan. Det har tydligen inte vart sånt här skitväder på 40år i spanien ! HA...skadeglädje på hög nivå! Om inte jag får njuta av lite sol så ska fan ingen annan heller göra det ;)
Men i sommar ska förhoppningsvis min älskling följa med oss utomlands, då ska du få träffa min kära vän Aty.
Jag tycker det är så kul att t.o.m min mamma frågade ifall du ville följa med, det skulle hon inte göra om hon inte tyckte om dig, så känn dig speciell... hoppas bara dina kära föräldrar snart kan börja älska mig en gnutta ;D
Men innerst inne tror jag att dom gör det ;D


Tack och hej för mig, hoppas ni njuter av läsningen !=)

Puss&Kram, J

Kommentarer
Postat av: Tina

Ohh noo not again!

2008-06-18 @ 12:58:57
Postat av: Jennifer

klart att det blir igen Tina och ännu fler ska det bli ;D

2008-06-19 @ 01:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0