Ikväll ikväll ikväll ;)

Ikväll är det Robbans ;) haha.. men det blir en lugn kväll, för imorgon ska jag vara bort kl 1 och fira mamma och moster som fyller/fyllt år =) Jag har fixat 1 sak till mamma, men ska kolla lite mer =P känns dumt annars :D haha..
J sov inte hemma inatt..men denna kväll..då..då ska vi hem...annars jääävlar =P Jaag lackar AZZO ;)

Det var trevligt igår på middan hemma hos Cia =) vi blev bjudna på kyckling och sallad, sen dem som ville fick coscos/bullgur till. men jag stod över det, det är vidrigt !! ser ut som myr ägg =P haha.. men annars var det gott =) Meen, det enklaste som cia säger, är att redan ha maten klar när jag kommer eller att vi bestämmer och gör allt ihop =P för annars pillar jag och ändrar ;) haha..usch, jag är så otacksam =P Och allt slutade med att ingen som kvar hos stackars Cia =P haha.. Helen skulle upp och jobba idag, Mikaela skulle iväg och jag orkade inte, och då ville inte Tina heller =P haha.. Men det var trevligt så länge det varade, även om några saker "förvånade" mig =P Sen fick vi skapligt problem med att tanka..vi är inte smarta någonstans =P haha!

Men nu ska jag gå ner och hjälpa pappa att fortsätta baka inför imorgon..Jennifer vi göra bullar, jag lägger undan 1 påse åt dig ;) HAHA!!! <3


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0