Kommer bli kalaskväll =)

Om en halv timme ska jag möta upp Jemps vid 9an =) sen ska vi kolla på Maddis match som börjar kl 7 =) jag blir alltid så sjukt taggad när jag sitter på match.. jag brukar inte göra mig hörd speciellt mycket bland folk.. men på en fotbolls match, där jag har inga gränser :P där kan jag snacka hur högt som helst..oftast är det väl "Men vafan..Du måste ju faan passa..Åhhh" Haha, som ni märker består det mycket av kommentarer kring hur "dåliga" dem är :D haha.. men vafan, jag hade nog inte gjort det bättre själv, men det skiter jag i ! =P för jag har ju inte valt att spela! eller hur! ;)

Och senare ikväll ska vi ut och åka eftersom Cia klarade körkortet idag=) men vi har inte riktigt bestämt vart än..Det får vi se sen =) längtar lite faktiskt =) Kanske följer "JT" med? Det vore skoj =)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0