långledigheten har blörjat ;)

Idag var sista dagen att jobba, lite tråkigt tycker jag.. =/ Men jag har ju Jemps, hon har också semester nu ;) så det är en liten tröst =D haha !

Igår åkte jag och Jemps in till stan för att se Sverige matchen.. vi drog först till humlegården där vii drack lite och kollade på folk.. vilket är sjukt kul =P vi satte oss så himla bra ;) bakom ryggen var skateboard banan så det kom hur mycket ljud som helst, sen framför oss satt en kille och en tjej..mer säger jag inte =P sen drog vi till östra och satt där och tänkte vi skulle se första halvlek där, och andra halvlek i kungsan.. Men då kom Jack oskar och hans tjej förbi, så vi blev kvar där tills det stängde.. Sen hoppas vi över en del..Jag fick en "snyggt" märke på kinden..Tackar ! sen drog vi hem med 25an, och gick direkt hem och la oss.. Sverige var verkligen dåliga !



TurteDuvorna, PG och jag =P
Tack för gårdagen älskling <3

(Haha, skämtet om TurteDUVORNA kom jag på igår HAHA, sämst jag är =D)


På måndag börjar vi kära J, vi ska träna upp vårade slimmade kroppar, vi är jävligt vältränade, men det går alltid att bli liiite mer slimmad ;)


/A
Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAHA japp, med våra vältränade kroppar så kan man komma långt i livet ;)

2008-06-19 @ 19:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0