Okej .

Haha va? det funkar inte så boys ! =S

Imorgon ska jag upp tidigt, kl 9 ska jag vara nere vid bussen och åka in till stan med Tina..Sen måste jag väl förbi Täby påvägen hem för att fixa ett nyss pass.. Jag åker med familjen Svensson till Turkiet =D sjuukt glad =D jaa jaa jaa! Men jag ska be min far att möta mig där, så slipper jag göra de själv ;) haha ! även fast jag känner ALLA dem på Täby polis ;) HA !

Tyvärr måste även jag erkänna min sjuka humor.. Jag vet inte riktigt vart ifrån allting kommer.. Jag har helt enkelt bara ett gott sinne för humor ;)  Och här får ni en liten bild, som gjorde att vi hade sjukt kul ikväll åt ;) Någon som vill gissa vad det är för slags kniv? ;) HAHAHAHAHAAHHA !!!



Men nu helt seriöst..ska jag sova..måste få lite sömn i mig.. =P

Gonatt mina fans .

/A
Kommentarer
Postat av: Gamen

hmmm, jag tycker att det liknar en morakniv... eller är jag helt fel ute ? ;D

2008-06-30 @ 02:26:50
Postat av: Anna

HAHAHA.. Det känns som du är jäävligt rätt ute ;)

2008-06-30 @ 02:27:40
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Tina

HAHAH det där är ingen morakniv :P det ser ut som en sån kniv snickare använder.

Eller mördarkniv :S usch

2008-06-30 @ 15:25:22
Postat av: Anna

HAHA, Tina, sluta nu..det där är en morakniv! jag googleade t.om fram den ;) Men man skulle nog kunna använda den lika bra som snickar verktyg, som mord ;)

2008-06-30 @ 16:14:45
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Tina

haha men det där är ingen mora kniv :P

2008-07-01 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0