Seent inlägg.

Kom nyss hem.. eller aa kom hem till ödet brottby för 1 timme sen, men sen måste man ju ha eftersnack med J =) <3

Kvällen på Roberts var väl ingen direkt höjdare.. det var inte speciellt mycket folk.. men sen när totte och jack och några kompisar till dem kom förbi blev det roligare, kändes som kvällen blev lite lyckad för att dem kom(Iaf T o J) .. annars hade vi väl dött där inne på Robbans =P

Och nästa helg.. då vill jag lova..att det inte blir Robbans =D haha, vi ska nämligen in till stan och gå på krogen där ;) det planerade vi med Tina i fredags kväll =) och då ska vi dra med Danne och hans kompisar också.. ju fler destu roligare =) sen så kanske även några kompisar från min klass i gymnasiet dyker upp också, förhoppningsvis, inte träffat dem på ett tag =) så det vore lite skojj =)

Jag säger bara..nästa år....då är vi också där =D HAHAHAAHA !!! det är lixom 2009 som gäller ;) !

Nej nu ska jag faktiskt sova, och njuta av min underbara säg! =)

"- Nee, fyfan va taskigt, tycker synd om honom.."  =P Haha..skaplig otur ;)

Gonatt mina fans ! vi hörs.. TJA


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0