Söt nöt =)

Jag kan iiiinte soova.. blir ganska galen..på riktigt lixom..

kom nyss och tänka på en liten rolig sak... tidigare förut när jag satt och gjorde min iordning innan vi skulle dra, så kom min kusin in i rummet och skulle snacka "buisness" med mig ;) och allting gick väl ut på att han skulle visa sina muskler som han har fått =P han har ju börjat träna och sånt, och måste erkänna att han hade fått rätt snygga arm muskler, men han har fortfarande kvar lite av sin "bebis kagge" som han alltid har haft, men det är bara gulligt =D men det var lite roligt att lyssna på, jag sitter och är konsentrerad på vad jag gör.. så hör man honom i bakrunden samtidigt som han ska visa i spegeln.."Anna..alltså visst har jag fått snygga bröstmuskler..kolla mina armar, den här muskeln alltså.. men jag har fortfarande kvar bebis kaggen." haha =P sööt han är..Tycker om min kusin =) <3 Haha sen ska han börja snacka om killar med mig haha..

Men nu gick han hem efter att vi suttit och snackat lite i min säng =) och han hann nämna lite om hans muskler nu också =P hehe..


Söt nöt <3 =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0