Vad som hände..

Denna lång helg mellan 29 Maj - 1 Juni på Hölick ..

TORSDAG


Vi kom dit ungefär när klockan slog över till 00.03 enligt gamla bettans klocka ;) Alla var väldigt trötta efter 3,5 timme i en bil.. men vi packade iaf in allting och ställde in all mat i kylen och frysen, sen bäddade vi våra sägar och gick och la oss..

FREDAG

Vi vaknade runt halv 10..gick upp och käkade lite frukost och sedan bytte vi om och gick ner till stranden och körde lite yoga, Cia går ju på det, så hon visade oss det hon kom ihåg utantill eftersom CDn hon brände inte funkade =P det var extramt jobbigt vissa delar, Daleke och Helen tröttnade efter typ 5 minuter ;) haha, men jag och Cia körde på =P sedan gick vi upp till huset efter ett tag, solade lite och sedan lagade lunch, det fick bli pastasallad=) blev hur bra som helst.. och efter det fördrev vi tiden med skip-bo tills middagen =P kändes verkligen som vi käkade oss igenom varje dag =D hahaha... men väl framme vid middagen så blev det grillat, jag tog tag i grillningen medans dem andra gjorde iordning allt annat =) det blev kalas gott, vi gjorde spett av fläskfilé och korv =P schysst blandning ;) hehe..på kvällen blev det lite dricka och massa singstar =D och efter singstar så sjöng vi från några bäcker som mikaela tog fram, fanns jättebra låtar där i =) så dem satt vi och sjöng till Cia och Helen nästan somnade in..  =P och så bröt vi för att lägga oss =)

LÖRDAG

Denna morgon vaknade vi upp vid halv 12..  vi började med att käka lite frukost =) sedan drog vi ner till campingen, vi gick till den stranden och tog lite foton, Cia läste ett tag och så.. sedan blev det typ massa mer foton =D haha, sedan så badade cia i östersjön, gissa om hon är liiite cool ;) hehe.. sedan började hon frysa ganska mycket så vi gick hem och bytte kläder och sedan vidare ner till våran egen strand, så låg vi där och solade, och fotade lite till ;) haha.. sen gick vi hem för jag och daleke tänkte börja med blåbärspajen.. och efter ett litet tag kom cia och helen.. men då kom jag och Cia på att vi kunde tvätta bettan ;) så det gjorde vi och helen och mikaela började ist med lunchen :D som skulle bli korv i ugn med spagetti, och medans dem höll på hittade dem en maräng botten, och föreslog att vi skulle göra en tårta av våra jordgubbar och blåbär vi hade med oss, så jag och cia "drog" ner till campingen och skulle köpa grädde, meeen det fanns ej =P så det blev ingen maräng tårta =P haha.. ingen blåbärs paj som vi först tänkte oss heller =P  men lunchen blev god, och vi blev övermätta..Igen =P haha.. sedan blev det lite kort och 4 i rad och massa sol på tarassen =) hur mysigt som helst =)  sedan efter det kollade vi på film, det blev Beck =) och efter filmen började vi med middagen ;) HAHA.. fyfan..gissa om vi käkade liiite mycket mat ;) men det blev iaf en tacos middag, och den blev god ;D  sen efter det låg vi som döda =P as mätta allihopa =P sedan blev det lite drinkar och singstar på det igen ;) hehe =D och tyckte nog dem andra att jag blev lite jobbig när jag blev övertrött, så dem föreslog att gå och lägga sig =D hahah.. så så fick det bli =P

SÖNDAG

Jag vaknade till lite lätt av att jag hörde att något smällde, men tänkte inte mer på det och somnade om..efter ett tag får jag ett sms, och då vaknar ALLA av min signal ;) haha.. men det roliga var att det var bara 3 st i huset, jag Mikaela och Helen..Cia var borta =P vi gick ner och kollade över allt, sen gick vi ut på baksidan för att kolla om hon var nere vid stranden och kanske körde joga eller så.. men vi såg ingen Cia.. började fundera på om hon var ute på promenad eller vart hon nu var.. men efter ett tag iaf går vi ut genom vanliga dörren och börjar kolla ner på gångvägen..men ingen Cia.. då när vi vänder oss om och ska gå in i huset igen så ser vi henne sitta på hörnet på huset och läsa.. och jag kan säga såhär.. när cia läser, så är hon så inne i texten så du kan spela trummor brevid utan att hon regerar ;) haha .. klockan var runt 10.. och vi börja med att käka frukost, och sedan börja vi göra ordning huset, vi städade så mycket vi kunde, alla hjälptes åt =) vi ville ju göra Susie och Ola glada så vi får åka upp igen (A) ;D hehe.. nej men klart att man ska göra så fint som möjligt nu när dem varit snälla och lånat ut huset =) .. sen vid 12 tiden var vi klara och började röra oss hemmåt.. kändes lite tråkigt att lämna Hölick, det var ju så mysigt =) med det går säkert fler tåg..det ska jag se till ;) hihi.. resan hem tog lite längre än när vi åkte upp.. vi var hemma till halv 5.. så det tog 4,5 timme hem..men det var bara för att det var as konstig med ALLA tankgrejs =P bara så ni vet så behövs det 2 st tjejer för att tanka ;) både jag OCH mikaela =D ahah... jag skäms iiiinte ;) haha !

Jag har inte tagit imot alla bilder än, det får bli över usb, eftersom det är runt 500 st =P

Och nu på lördag är det middag hemma hos Daleke, det kommer bli hur kul som helst =D

Vill bara tacka för en hur trevlig helg som helst =) tack girls =)


Ledsen att jag inte kunde vara med på Jennifers student, men det gjorde nog inte så mycket efter det skicket jag hört att hon var i ;) hihi, men tack för smset älskling, det värmde verkligen =) <3 <3 <3
"Det var bra, men jag saknade min bästa vän idag! =)"

/A
Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Svar: Får väl testa det isåfall :D Tack för tipset!

2008-06-03 @ 11:41:26
URL: http://kristofferfransson.blogg.se
Postat av: Diana

Tackar och bockar :]
Den hittade jag på Hm´s divided avdelning :D

2008-06-03 @ 18:05:29
URL: http://bittrasanningen.blogg.se
Postat av: Mimmi

Tackar så mycket. Jag menar, jag är själv dj dyrkare. Var inte det för ett år sedan. Men man inser en del saker när amn får upp ögonen för dj's och deras musik. SLutade emd att ajg själv börja spela house. Hoppas du håller med! Ps. Skön blogg!

2008-06-03 @ 18:26:23
URL: http://nicolebitchie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0