yeah..

Som sagt blev det ingen bandy, hon som jag pratade med hade fattat fel, så det var imorgon ist.. =P

så jag hoppa in i duschen och drog till kvarnen där jag skulle möta Jennifer mickis och hennes kompis. så vi satt där ett tag, sen kom Erik och Kissi förbi en snabbis.. men Jennfier var "sliten" så hon drog hem, så det blev så vi alla skildes åt .. men självklart följde jag min raring en bit "till 9an" ;) och så satt vi där ett tag innan vi skildes! =)

nu ligger jag i sängen och funderar på att sova ganska så snart iaf.. fick ett sms från L för någon timme sen om att jag börjar halv 9 imorgon ist, fett skönt =D lite sovmorgon =P förstår igentligen inte varför jag inte varit tröttare när jag kommit hem vid halv 2 tiden och gått upp vid 7 =P meen inatt, då får jag mycket sömn ;)


Tjoooooooo

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0