Hur ska denna dag sluta?!

Nu sitter jag här med en fralla och min stora mugg med mjölk i, och kl är snart 10 över 8, jag gick upp kvart över 5 imorse, för jag skulle hinna ut på en promenad med Troya innan jag började jobba vid 7 och det snöade nått så frktansvärt.. helt sjukt. så mellan 05.15 - 05.50 så var jag ut med Troya, kom in gjorde mig iordning och sånt, sen gick min buss halv 7, framme vad hötorget 5 i.
Jag gick in i omklädningsrummet där vi har våra kläder. men precis när jag ska öppna skåpet kommer M in. (M är chef över min vanliga chef.) och säger att jag ska ringa Erik (Min chef.) nu på en gång. så jag gör det, då han svarar lite konstigt...(Jag väckte honom) =P och berätta att han var på semester i Norge.. och att det jobbar en kille ist för mig.. bla bla bla.. ehm jaha tänkte jag!? vad ska jag göra då?! DÅ hade dem tydligen lovat den här killen att jobba denna och nästa vecka, så jag blir hemma.. Men det slog mig lite att jag kommer inte få ihop en spänn denna månad. Så jag ringde upp Inc som hade frågat om jag kunde jobba för dem extra denna vecka men som jag tackat nej till för jag skulle ju sköta mig och jobba inne i stan nu.. så dem blev glada att jag vilr hjälpa till =) .. så får ihop lite nu iaf ;P

Igår övningskörde jag och pappa och tessan, vi åkte till berga backen med Troya och passade fotboll på åkern så att hon fick springa av sig lite, sen efter det så åkte vi upp för backen och gick en promenad i skogen, och lekte kurra gömma men troya, jag och pappa höll i henne och tessan sprang och gömde sig, och så turades vi om=) hon älskar verkligen att leka. Så efter allt lek med Troya så föreslog jag att vi skulle övningsköra lite i berga, för dit är inte ofta man åker längre. så vi gjorde det, sen så kom jag på idén att åka ut till där Åsa bor (Roslagskulla.) och jävlas med henne, så vi åkte ut dit, så satte vi en lapp på bilen där det stod. "Jag vet var du bor, mvh Anna".
Och sedan åkte vi där ifrån, då jag skickade ett sms från pappas telefon, eftersom hon har ju mitt nr.. där jag skrev "Om jag var dig skulle jag kolla din bil" . sen inget mer. 2 minuter efter så ringer det på pappas telefon..
A: Ahaa hallå.
Åsa: Ehmm..
A: Hhahahaha..
Åsa: Nej man vafan är det du..åhh du skrämde ju skiten ur oss! (Hon hade inte sätt att mitt namn stod längre ner på sidan av pappret)

Hon och André hade kastat på sig yttekläderna och sprungit till bilarna då dem trodde att det hänt något, eller att någon hade pajjat dem.. och så när dem kommer dit så ser dem lappen ! =D dåligt chockade dem blev ! =D
Det var faktiskt riktigt roligt, jag och pappa satt och hån skratta hela vägen hem ! =D

Men idag är det en ny dag, och nu får man hitta någon ny att jävlas me :D
Har du jävlas med någon idag? eller planerat att göra =P =)
byebye

Ps: Bilder kommer senare !!

/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0