Dagen till ära ..

Imorse ringde mammas jobbar kompisar och frågade om jag kunde hoppa in och jobba för att en arbetskamrat hade blivigt sjuk..Dem ringde vid 07.10.. jag låg och sov. jag minns till o med vilken dröm jag drömde när mamma ringer på min telefon.. (Jag var ute och spelade golf ;D haha) och det lät ungefär såhär =P
Jag: Ejaa...
M: Hej, kan du jobba ida, C ringde nyss och MT är sjuk, hon hämtar upp dig 07:55
Jag: Ehmm, vafaan..
M: Jag behöver svar nu, ska ringa tillbaka till C när som helst..tänk på att du behöver pengarna..
Jag: men vafaaan..åhh..
M: kan du eller?
Jag: MEN JAAA ! (Så lägger jag på luren och suckar!) Haha =D

Dåååligt trött jag var, jag somnade runt 2 inatt, så ringer hon vid 7 och frågar om jag kan jobba.. Men jag kämpade mig upp =P haha.. och det var inte så farligt faktiskt .. allt gick kalas bra ;)

jag jobbade från 8-16.. och när jag är hemma 10 äver 4.. så käkar vi lite mat, för pappa och jossan ska iväg på fotbolls match, och då valde jag självklart att åka med, för då får jag ju köra ;) haha..
det värsta är bara att matchen var typ 1,5 här ifrån. påväg mot Sala hållet =P galet jobbig åktur =P
Matchen slutade 2-2 .. Syrrans lag ligger först i tabellen =) det är ju bra.. även om det var synd att dem inte vann, Ida hade riktigt bra chanser.. =) men dem var duktiga ändå ! =) Så vi var väl hemma vid 10 tiden här i Brottby igen, och så satt vi oss i vardagsrummet och fikade lite lätt, för pappa fyllde ju år (Igår 19/5) =P så firade honom lite.. =)

Nu är det bara 2 veckor kvar till Hölick .. längtar så sjukt mycket, önskar nästan att det var i helgen som kommer =P haha.. men som sagt, den som väntar på något gott väntar tydligen aldrig förlänge ! =P (Eller hur säger jag bara) ;P haha..

När jag tänkte att jag skulle skriva nu i bloggen så tänkte jag att det bara skulle bli runt max 5 rader=P men blev inte riktigt så.. =P hehe..

Meen nu ska jag faktiskt seriöst försöka sova, för jag är sjukt trött .. =) Natti natti..

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0