Dagen .

Idag blev jag väckt kl 9.30 av mammasen som undrade om jag ville följa med henne och farmor till täby. så jag gick upp och hakade på.. mamma skulle kolla på kläder till 60-års fest dem ska på i helgen. hittade ett par byxor och en jättesöt tröja =) på vägen hem åkte vi förbi mormor och morfar och sa hej, mormor var inte hemma men ändå:P hehe.. så fick bli att vi umgicks ett tag med morfar. sen åkte vi hem till kääära Brottby ;)  Men var bara hemma ett litet tag, hjälpt till i tvättstugan och så, sen tog jag bussen hem till Tessan och Robin. Hjälpte dem och städa lite och sånt, hade lite stökigt, sen skulle ju mamma och farmor kommar dit senare, för farmor skulle kolla på deras lägenhet, och så kan det ju inte vara stökigt ;P haha.. så jag tyckte jag var lite snäll =)

Senare när vi åkte hem så gick jag en 40 minuters promenad med Troya, var faktiskt riktigt skönt. iaf efter =D försökte gå i ett lite högre tempa så man får lite träning, ist för bara loda fram :D hehe.. så imorgon ska jag också gå på en promenad, fast då ska Daleke med.. får se imorgon om jag mår lite bättre än idag också, har ont som satan i halsen, och det kändes verkligen när man var ute och gick.. men men.. har man inget jobb så gör det ju inget om jag blir sjuk :P även om det är as jobbigt att va sjuk.. Men helt seriöst tror jag inte att jag kan bli helt frisk eftersom jag typ har lite migrän varje dag.. så man skulle kunna säga att jag är allmänt sjuk :D hehe.. :P

Som ni förstod så ska jag leka med Daleke imorgon, det var ett tag sen man träffade henne..haha typ 1 vecka eller så, men ändå ;) haha, det är ju ändå ett tag :P så det blir säkert mysigt, vi ska nörda lite på hennes baksida, har vi tur så kanske solen lyser och vi får massa färg =) det vore ju något !

Juste, träffade ju Jemps och Malin i täby också, dem var inne på Gallerix eller vad det heter.. kollade på studentgrejer.. HAHA jennifer kollar på saker till sig själv, för hon ska verka "Cool" som om massa personer givigt henne saker runt halsen.. HAHAHAHA.. fyfan.. sitter och as garvar för mig själv.. hon köper flera stycken och ger till hennes föräldrar, och säger att dem ska säga att "Den här är från henne, och den här är från honom" HAHAH.. din sopa!! =D fyfan, jag har sjukt kul nu.. men att ni kanske tycker att jafg är störd som sitter och as garvar åt detta:D HAHA.. helt sjukt !! Jennifer är en nolla! =D Du ska nog få en ros av mig, du vet en sådan som jag fick av dig när jag tog studenten, en sån!! ;) HAHAHAHAHAHHA då vet du hur den ser ut ;) HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!! helt galet ! :D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0