=)

Helgen var kalas, spenderade både fredagskvällen och lördagskvällen på Robbans! ;)

I fredags åkte ingen hem tillsammans, som vanligt !

I lördags testade vi på en ny grej.. Vi åkte hem tillsammans..MEN..
Lina, vart tog du vägen? ;)
hahah !

Men som sagt, den som var svårast att få med sig från R är såklart Jennifer..

Hon har "såå" himla mycket att snacka om med sina T-kompisar ;)
tillåt mig skratta lite..

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
...Tack !

---------------------------------------------------

Inget jobb denna vecka, det blir till att sola ist..

Imorgon ska jag hem, fixa bilen åt pappa och lämna Troya hos T..

Onsdag tänkte jag umgås med J, varesig hon vill eller inte!
(Hon vill) ;)

Torsdag åker vi, det ska bli underbart, för just nu vill jag bara bort..

..Det blir värre och värre varje dag !




/A
Kommentarer
Postat av: Game

Hahaha, klart jag vill ;)

HAHAHAHAHAHA, japp... jag är en sann robertsälskare, jag vill aldrig gå därifrån.. jag skulle kunna bo där !:D

2008-05-26 @ 15:51:58
Postat av: Anna

haha jo jag vet, det är sorligt :D

2008-05-26 @ 17:37:51
URL: http://annisen2.blogg.se
Postat av: Game

Neej, det är tufft ;)

2008-05-26 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0