HAHAHHAHAHAHHAHAH!!!!

Jag snackade nyss med Helen på msn.. vi pratade lite om att vi inte var trötta..och jag sa: jaa men det får ju morgondagen ta skit för.. då skrev Helen detta..

Helen: Ja Elin kommer väl instormande imorgon vid halv 7...
Helen: sist vaknade jag inte, så då stoppade hon in sitt finger i min näsa med leverpastej på..
Helen: Fyfan va illa jag mådde då!
Anna: HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA


FYFAN säger jag bara, tror inte jag skrattat så mycket på länge ! =D helt klart veckans höjdpunkt !! Sitter fortfarande och skrattar som ett fån för mig själv =D HAHAH !!!!

/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha ja det va fan det värsta man kan va med om ;) glömmer aldrig den stanken ;) haha

2008-05-14 @ 10:23:12
Postat av: Anna

HAHAHAHAHA hur klockrent som helst :D

2008-05-14 @ 15:56:12
URL: http://annisen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0