Inte som planerat..

Igår var tanken att jag cia helen och daleke skulle in till stan och käka, och sedan någon bio eller dra ut..

för det första så hoppar Daleke av för att hon måste plugga.. för det andra hoppar Helen av.. och då tappar jag lusten totalt, blev så arg att jag börja gråta, för jag var faktiskt taggad! haha.. och då skiter jag i allt också..Jag hör av mig till Cia och säger att vi käkar hemma och ses senare efter maten.. Mamma och pappa och dem har bestält pizza, så jag fick ingen (Eftersom vi skulle käka ute) HOST....så det blev NUDLAR för mig till kvällsmat.. och direkt efter maten skickar jag sms till Jennifer och säger att jag SKA med till Robbans ;) haha.. efter ett tag börjar jag göra mig iordning för att gå upp till Jemps och föra =)

När vi varit där ett tag kommer Cia dit också.. Cia heter hon som inte svek mig igår..TACK CIA !! =D haha.. och som vanligt på Roberts,  alla kommer dit tillsammans, ingen åker hem tillsammans ;) haha.. Men det var riktigt trevligt iaf=) Cia skulle ju upp och jobba dagen efter så hon åker hem med 1 bussen för att komma hem tidigare och kunna sova, men missar precis 676 i roslagsnäsby, så hon får vänta på 625 som kommer vid 2..Jag och jemps knallar hem till J och Jennifer planerar att vi ska sova där, när det är 30 min kvar tills 2 bussen går så får jag för mig att jag ska hem, och inte alls sova där.. så jag springer till bussen när det är 4 min kvar..men jag hann ;) i roslagsnäsby träffar jag på Cattis lööv och Jonas som jag åker tillsammans med hem till Brottby, sen efter det säger jag ingenting mer än att jag var hemma till halv 7 imorse ;) haha.. Jennifer kom hem idag.. det är "allt" ;) haha..

Så när Jemps kommer med bussen så gick vi upp till fotbollsplanen och kollade på först pojkar 94 match, sen flickor 94.. killarna vann med 4-3.. sen blev det 2-2 i tjejernas match.. men gissa om vi har fått färg idag =D så nu börjar jag bli ganska så brun, riktigt nöööjd ;) haha..

Nu har jag precis käkat, och väntar på att Jennifer ska se klart på filmen, sen ska jag ut och träffa henne.. Mys =)

Jag såg att L blivigt K med P på FB =O vad är detta flr trick ? haha..


- JAG TACKAR CIA, JENNIFER OCH **** FÖR EN JÄÄÄÄVLIGT TREVLIG OCH LYCKAD KVÄLL ! =D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0