Jaa jaa!

Jag vaknade vid halv 1 idag, eller vaknade min kusin Basse kom in och väkte mig och frågade fall jag ville fälja med till Vaxholm.. och självklart ville jag de, så jag gick upp och gjorde mig iordning lite snabbt så drog jag mammsen moster och Basse iväg. Han skulle övningsköra. vi åkte dit för att hämta ut hans id sen ta en glass, men det var sjukt mycket folk så vi åkte hem igen efter det och tog en mjukglass på bilisten =D hehe..

Gårdagen hemma hos Tina var riktigt trevlig. maten var jättegod och sedan blev det äppel och blåbärspaj som efterrätt =) hon fick massa fina presenter me ! Sen när firat klart henne och så gick vi upp till Cia och umgicks lite där. Men alla var så trötta så vid 11 eller nått sånt så gick jag tina och Jennifer hem. Sedan var jag med jennifer till 01. vi hade lite att diskutera;) haha..  Och en grej till.. Det är jag J, T och J som är den fantastiska 4an.. inte dem där andra ******* människorna !! Vafaan lixom ! :P haha..!

Ingen Roberts ikväll, det orkar vi inte :P Jag och Jennifer funderar att dra iväg till B. och det går bra för T såklart =)  jag ska ringa honom och höra lite innan och så =) det vore hur skönt som helst att få komma bort lite. =) Visst Gamie? =)

Igår innan jag drog till Tina på lite kalas så var jag Jennifer Tess och Jossan och Troys på picknick :D haha det var faktiskt lite skojj, även fast jag inte var så på innan! :D vi tog lite bilder på Troya, Jag sätter in lite får ni se=)



Visst är det fina bilder?!? =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0