Måndag.

Helgen har varit riktigt trevlig. I fredags blev det Roberts..såklart ;) hehe.. trevlig kväll. och i lördags så åkte jag jennifer tina och cia in till Gamla stan och käkada middag på någon resturang jag inte minns namnet på just nu :P vi firade ju Tina.. personalen var riktigt trevlig faktiskt. när vi käkat klart och tina gick på toa så kom han fram som hade serverat oss, och föreslog att vi skulle sjunga för Tina och att dem skulle bjuda på en efterrätt.. så det är klart att vi gick med på det..så han gick innan tina kom tillbaka och vi lossades som ingenting, vi fråga tina om vi fick ta lite bilder och sånt, sjävklart fick vi det.. och efter ett tag ser vi att han kommer med efterrätten och ett såntdär ljus i mitten som typ smäller lite och gör så hela stället lös upp:P så börjar vi sjunga och så börjar jag fota Tina.. hahah :D tina bara satt där helt chockad, folk runt om kring börjar sjunga med och klappa händerna, det var riktigt roligt, tina såg helt chockad ut :D haha.. Jag jennifer och Cia sitter och garvar och tina säger: Fyfaan jag har aldrig varit på generad i hela mitt liv! :D hahahahah.. så sjukt kul det var.. :D

Sedan satt vi där ett tag och snackade och så, sen skulle vi dra ut, så vi gick till "huset" vet ej vad det heter, typ kallas för huset, låg också i Gamla stan. man märkte att det var ett ställe för typ dem som precis fyllt 18 eller 19 år. ett "första krogen ställe" typ :P haha.. man märkte så tydligt om det var någon som var äldre, men kul hade vi ju iaf! :D hehe.. sen kom Danne och hämtade oss där inne också, det var riktigt snällt =)

När vi kom hem så gick jag och Jennifer hem till mig, och hämta en grej, säger inte vad;) haha, sen gick vi upp mot bussen för att möta ut J som skulle komma och träffa oss, det var trevligt, men lite kallt :p men blev inte så långe vi var där, var trött som ett as :P hehe.. seen kom jag hem och sov som en stock :P hur skönt som helst.

Nu är jag hemma hos T..men ska snart åka hem, eller först måste jag typ förbi Tessan och hämta Troya, får se om hon är med på hennes jobb och jag måste åka dit, eller att Tessan och robin kanske åker förbi och lämnar Troya hemma:D det vore ju liite skönare ;) hihi..

Ibland säger en bild mer än 1000 ord !



/A
Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla min blogg under kategorin "bloggdesign" längst upp, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en bra dag :)

2008-05-06 @ 11:02:28
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0