Måndag.

Idag ska jag eventuellt åka hem och bo hos mormor i några dagar..ska hjälpa henne och slipa fönster och måla deras damm och sånt =) ska bli rätt kul, ist för att bara vara hemma =P

Men just nu håller jag på och gör rabarberpaj =D.. funderar på att göra en blåbär också.. det är ju godare ;) hehe.. men vi får se..

idag är det inte alls lika varmt som det var igår =( men det var nästan jobbigt igår, tycker iaf jag! =D hah.. men ändå, man ska inte klaga på värmen =)

Det fick bli ett kort inlägg, för nu ska jag fortsätta med pajerna =)

/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

mmmmmm paj! blåbärspaj tycker jag att vi gör på hölick nån dag :D

2008-05-12 @ 17:21:28
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0