14/11

Idag är det fredag. känns inte som det. känns typ som måndag och att man precis har börjat jobba. Men icke då. Helgen har precis börjat, och på måndag börjar jobbet. Känns faktiskt rätt bra. Då går tiden snabbare.

Första natten har gått sådär. igår som tur var så var jag väldigt trött, så somnade nästan på en gång efter att jag pratat klart med älsklingen. Men imorse vaknade jag inte helt okey. Ångesten är tillbaka. Dagen har gått upp och ner hela tiden. Jag vill inte tänka så mycket på det. Ta dagen som den kommer och försöka komma tillbaka till verkligheten. Känns som det kanske kommer gå enklare denna gång. Har jag troligtvis jobb ända fram till jul nu också.

Varför regnar det bara här i Sverige hela tiden? det har ju typ gått halva november, och ingen snö finns det. jag vill ha snö! När ska denna snö komma till oss i stockholm?

Bilder har önskas att lägga upp. Lägger upp dem här nu, så kanske det kommer andra senare .


/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

det snöa när du var borta

2008-11-15 @ 00:58:34
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0