4/11-08

Ho ho .

Varit lite dåligt med inlägg. ber om ursäkt för det! ska inte upprepas =P hehe.

Ser ni min nya design? Den har min lilla systers kompis Jasmine gjort, fin va? =) Hel nöjd måste jag säga! ;)

--------------------------------

Nu är det vara 2 ynkla dagar kvar tills vi får träffa våra pojkar. Dem fixade allting med boende och sånt idag, snällt av dem tycker jag =) Den veckan med dem kommer bli kalas =) tro mig !

Ikväll har jag umgåtts med Jennifer, och sen kom även kusin vitamin över ett tag =)


Nu ska jag fortsätta vara social med älsk på msn. =)
Tjooo !
/A
Kommentarer
Postat av: Jasmine

härligt att du blev nöjd ;D

2008-11-05 @ 19:21:59
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0