En sliten torsdag .

Sådärja.. nu är jag hemma. eller aa har varit i 2 timmar, men ändå ;) Chefen frågade idag om jag ville fortsätta jobba i några veckor till på dagiset. och jag sa självklart ja =) Vet inga tider eller hur länge. men det visar sig. Det är ju fett bra iaf! =D

Imorse var inte alls en rolig dag. jag var så sjukt trött, även fast jag gick och la mig vid 12 igår. det är tidigt för att vara mig. så ganska skönt att det bara är 1 dag kvar nu denna vecka!

Helgens planer då... imorgon lär jag antagligen vara död. på lördag så ska jag och sebastian in till stan och julhandla lite, sen åker vi hem till mormor och morfar efter det och stannar där tills på söndag. ska bli riktigt trevligt!! =)

Blev ett ganska hoppigt inlägg känns det som, men skit samma, för nu är maten klar, och jag är rätt hungrig. Men självklart hörs vi senare! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0