Fuck you, i am from Stockholm .

Hallå där .

Bara en dag kvar, och jag är lagom taggad. 04.00 beger vi oss mot Arlanda inatt =) känns underbart!

Just nu håller jag på att fixa det sista i tvättstugan. Allt är inte färdigpackat än, men snart så....snart är allt klart! =D

Jag orkar inte änns tänka på hemfärden. För jag vet att jag garanterat inte kommer att vilja åka hem. Och jag vet garanterat att min älskade Jennifer inte heller vill det! Så nu när vi är där nere så gäller reglern "Live the moment" !! =P Vi kommer njuta av varenda sekund tillsammans med våra älskade pojkar! =D hihi.

Jag skulle igentligen behövt åka iväg och handla det sista. men nu behövs inte det längre eftersom min kära mor skulle fixa allting =D . och så slipper pappa åka med mig när han kommer hem =P då blir han glad! =D hehe. Vet ni hur mycket det suger att inte ha körkort när bilen bara står här hemma varje dag? =P gaah. Får ordna upp det där någon gång framöver! =P

Det kan hända att det kommer upp några mer inlägg idag, ett sista kommer väl inatt innan jag ska försöka sova lite. För blir ingen uppdatering i Turkiet denna gång!

Nej du, nu måste jag gå tillbaka till tvättstugan och kolla om det är klart! =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0