Hallå där mina fans, nu är det helg!

Gårdagen var bra. jag fick sluta 45 min tidigare från jobbet, och när jag bara varit hemma ett litet tag så kom Lizett hit hem. det var rörigt eftersom alla var här hemma, men resten av min familj skulle dra iväg på middag så blev snart väldigt lugnt. tills Jennifer dök upp;) haha nerå. Då satt vi 3 och kollade igenom turkiet bilderna, det var de första som jennifer nästan frågade Lizett om.. "har du fått sätt Turkiet bilderna" hahah fyfan!

Sen så satte vi oss och käkade middag, det blev flygande jacob, haha jag bestämde middagen redan på torsdag kväll, så mamma gjorde den under dagen igår så det var nästan redan helt klart! =) och det smakade hur bra som helst! =P På kvällen sen så gjorde vi oss iordning och drog till Roberts, haha där har man ju typ inte vart sen i sommras lixom. men det var trevligt, Totte och hans tjej kom dit också! =D Ritkigt kul att träffa dem, var ju ett tag sen! =)

Och jag och Jennifer pratade med Nusse och Adem i telefonen igår!! ?=D Ohhh... fan vad glad jag blev. och dem blev skit glada för att vi ringde. vi försökte först få tag på Adem på hans tele, men det strula så då ringde vi Nusse ist, för vi visste att dem var tillsammans=) så J parata först ett tag med A, sen fick jag prata med N. Och han var hur gullig som helst. "ohh 6 days left baby, i miss you" =D Jaaa, om 6 dagar ses vi darling! <3

Dagens planer är iaf att ta det lugnt, eftersom jag typ är sjuk. och jag måste bli frisk snart, känns som denna förkylning hållt i sig hur länge som helst nu, inte alls kul! =/  men har ändå jobbat hela veckan ändå. men igår när jag var på jobbet, så drog jag på en vurpa, jag halskade på mattan, och flyger rakt in i elementet och ska skydda ansiktet så jag slog i min höger axel, vilket jag inte skulle ha gjort, för jag bröt ju min axelkula för några år sedan, och nu känns axeln helt cp igen =S fyfan alltså, skapligt ont det gjorde =S ..

Senare får vi se vad kvällens planer blir. nu ska jag ta det lugnt iaf! Ha den bra lördag!

Har tyvärr inga bilder från gårdagen eftersom min kamera är CP!
(Men totte lyckades ta en på mig! Den ska bort!)

/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha jag är inte ett dugg chockad att just DU ramlade på det viset ;) asg!

2008-11-01 @ 13:07:01
Postat av: Anna

Hahaha,kärvänliga Helen pratar igen;)

Thanks bitch! ;)

2008-11-01 @ 13:09:33
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Helen

Så lite så min vän :D

2008-11-01 @ 13:15:57
Postat av: Lizette

JEPP!! Bästa kvällen jag har haft på länge- UNDERBART, tack så jävla mkt tjejer. Önskar att jag var med er nere nu. Men i mars, DÅ JÄVLAR :D <3

2008-11-08 @ 02:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0