Hemma igen.

Jaa, då är jag hemma igen. igår så åkte ju jag och min kusin Sebastian in till stan för att julhandla lite. Han hittade 2 snygga tröjor till sig själv. jag hittade en present till Tessan(Hon fyller år idag) och sedan en liten julklapp till pappa, men ska köpa något mer. Det var riktigt mycket folk. så det var nästan lite jobbigt. Men vi tralla runt iaf. Sen fick det bli lunch på tacobar! =D hur gott som helst var det! =) Sen vid 3 tiden åkte vi hem till mormor o morfar. Matcherna gick inte så bra för jossan och dom, de gick inte vidare. 2 matcher förlust och en oavgjord.

När vi var små så var vi väldigt mycket hos våran mormor o morfar, framförallt Tessan. så morfar har spelat in massa filmer med oss sen vi var små. och alltid när vi kommer dit hem kollar vi på foton och filmer, så igår låg jag jossan och basse i deras säng och kollade på film efter film! =P haha.. Så himla kul och se! =P I en av filmerna så sitter tessan på en gunga och mormor springer runt och jagar mig, då säger Tessan:
T- Mormor, kasta Anna i soptunnan..
M- Nee men therese så kan vi ju inte göra..
T- Jora, det gör ingenting!
Haha=D lite kul att se, vi kan inte ha varit mer än 1,5 och 2,5 år ungefär =P haha..

Idag så ska vi fira min käka syster Therese som fyller 21. vi ska väl snart äta middag, och sen vid 6 tiden skulle vi fika lite. Och kl 7 ska jag vara uppe hos Jennifer, vi ska kolla på gossip girl, Andra avenyn och sanningens ögonblick ihop =P hihi. har faktiskt inte träffat Jennifer på några dagar nu, tro det eller ej! ;) hehe..
 
GRATTIS SYSTER !!! <3

Idag har jag faktiskt haft lite ångest och inte mått 100. saknat N och A väldigt mycket, framförallt N. Har faktiskt inte pratat med honom sen i torsdags så. Men ikväll så, då får jag prata med älsk igen!=)

Nu ska jag gå ner och vara social. Tjooo!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0