Tjooo !

SÅ DÅ VAR MAN 20 !! ;D


Cia har kommit hem nu, så ikväll ska jag spendera min födelsedag hos henne, för om jag stannar här hemma så blir jag ensam. Alla i familjen ska åka bort. så älskad man känner sig ;) haha, nerå! =P

Ska iaf upp på middag straxt hem till min kära Moster. hon bjöd upp mig eftersom hon visste att jag skulle va själv =) Mycket snällt av henne =)

Denna vecka tycker jag har gått väldigt snabbt, ganska skönt på ett sätt! känns som tiden går framåt, om ni förstår vad jag syftar på?! ;) haha. Jaaa, Turkiet såklart =) jag saknar dem väldigt mycket. kanske ringer jag min älskling en snabbis idag bara för att få höra hans röst =) <3

Nu ska jag fixa lite saker innan jag går upp till moster. tänkte vara lite social också ;) Sen ska tydligen mormor och morfar komma dit också. trevligt =)

Vi kanske hörs senare, annars får ni ha en kalasbra fredag! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0