17 Dagar kvar !

Jaa, nu är det ju bara 17 dagar kvar tills planet tar oss till vårat älskade Turkiet.=)

Och det som känns skönt är att jag jobbar varenda dag fram tills då vi åker, eller aa jag vet inte om jag jobbar den 3,4,5/11.. det visar ju sig, det är dem 3 dagarna jag har ledigt iaf. Men då kommer tiden att gå så snabbt. och om man tar upp resväskan typ på måndagen, och om jag inte jobbar, så kan jag i lugn och ro packa resbagen över telefon tillsammans med Jennifer;) haha!

Jag kan redan känna hur jag kommer känna dem dagarna precis innan vi ska åka, jag kommer ha hur mycket adrenalin(Stavning?) så jag vet inte vart jag ska ta vägen! =P Haha! jag har lite adrenalin nu bara jag tänker tanken! :D haha! Ohhh... detta är årets sista höjdpunk! (Och tänk er då att jag inte fyllt 20 än som jag kommer göra nu i November) ;) haha!

Lite älskade bilder från en älskad plats! ;) Haha!

1. Pappi 2. Poolen på Aside 3. Melon på The Queen 4. Nusse, Merhaba och jag!

1. Adem 2. Jag Hakan och Jennifer 3. Nusse och Jennifer 5. Jag och "skylten" ;)

       1. Jennifer och Skyltens polare 2. Jennifer Svenska chefen och jag 3. Adem Storebror och Lillebror 4. Adem och jag

/A



Kommentarer
Postat av: mikaelaa

haha omg! Snart kanske jag börjar drömma om din xD muhahah

2008-10-22 @ 13:55:47
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0