Bettskenan är tillbaka!

Jaa, det känns som jag är sjuk, ont i halsen, hostar och nyser, och huvudvärk. känns inte alls kul. Och sen ska jag börja med bettskenan jag har igen. nu har jag börja hacka tänder och bita ihop igen(Jag trycker ihop tänderna allt vad jag har, vet ej varför. kommer på mig själv ibland av att jag har kramp i hela käken, lite läskigt!). och av det får jag ännu ondare i huvudet. Jag har som träningsvärk i käkarna av det också. Jag har hört att man gör det om man har en orolig känsla och sånt. kanske stämmer det?!

Jag tror jag vet vart jag har min bettskena, antagligen i garderoben eller i min byrå =P haha! jag får ta reda på det, för jag verkligen ont =/

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0