En tidig dag.

Ja som ni ser.. jag är redan hemma, slutade vid halv 2 idag. det var faktiskt rätt så skönt, för jag var trött imorse, och sen så vet jag inte om jag håller på att bli sjuk.. känns dom de! =/ Inte bra!

Vet ni en sak.. jag har börjat spela Puppy på funplanet.se och det går verkligen inte bra.. Jennifer kommer typ alltid till bana 24 men hon klarar den aldrig. och jag kommer för det mesta BARA till bana 22.. jag blir så arg.. Igår kväll/natt när jag satt nere i köket och spelade. så satt jag på mig hörlurar, satt på det högsta, och bad att ingen skulle prata med mig!! MEN jag lyckas aldrig komma förbi bana 22.. blir galet arg.. Jag är en fruktansvärt dålig förlorare så det inte är sant!!  Och det som stör mig mest är att Jennifer kommer längre! =P haha, jag ska nog öva! ;) När jag var mindre så kom jag hur långt som helst, men nu när jag inte spelat på några år så kommer jag inte alls långt :S Någon som vet hur många baner spelet har?

It´s Game-Time now ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0