FREDAG !! =D

Yeees äntligen är det helg ! =D Faan vad skönt det är efter 1 veckas jobbande som heltidare ;) Hahah! Denna helg ska jag slappa slappa slappa! ;D mmm.. sen är det lugnt hemma också, huset kommer bestå av mig, lilla syster och mormor som kommer hit! =) mycket trevligt!

Idag jobbade jag t.om över lite! det ni.. men inte så farligt tycker jag, som arbetsnarkoman är det ju en vanesak ;) haha, jag är visst onödigt rolig idag också..dumt av mig ;)

satt precis och pratade med pappa, och han sa det att det är ju roligare och jobba när man gör som du och jennifer, reser bort hela tiden, även om du är hemma och jobbar i 4 månader innan ni ska dra, då har man ju något att prata om tills man åker.. haha helt rätt pappa! ;D och sen berättade han om när han och hans polare när dem var mindre jobbade tillsammans och sen drog utomland mellan jul och nyår! dem pratade om det i flera månader innan dem drog =P haha, vem har jag fått detta beteende ifrån man tro? ;)

Neej nu ska jag vara social med Cihat på msn ;) hihi!

Ha det så bra så hörs vi ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0