Halllå där !

Idag är på faktiskt på strålande humör.. Så får väl se hur länge det håller i sig, haha ;)

Gårdagen tillsammans med Åsa blev hur bra som helst =D Det var riktigt kul att träffa henne! Först så tog vi oss en promenad med Vette tillsammans med en granne till henne och hennes hund. Sen när vi kom in så gjorde vi oss iordning och böt om för stallet, så mockade vi och fixade all maten och sånt. sen släppte vi in hästarna=) Riktigt fina hästar dem har där.. Hon hjälper en familj på deras gård, så dem har 6 st =) Sen när vi kom hem gjorde vi mat, som blev kalas god! =)
Senare på kvällen satt vi på filmen "Lammen som tystnar" för jag har aldrig sätt hela den filmen.. och efter de kollade vi på "Stranger at the door" eller något sånt.. Den var faktiskt riktigt bra! =) Sen var båda väldigt trötta, så vid halv 2 låg vi i sängen, och redan kl 2 var det tyst och båda somnade =P haha..

Pappa kom vid 2 tiden ungefär och hämtade mig..Så nu är man hemma igen.. vid 5 tiden gick jag upp på rummet och "vila/Sov" ett litet tag.. var sliten sen natten innan =P för alla andra åkte och kolla när Robin spela match, och så kul tycker jag det inte är att kolla, så jag var hemma.. bland lugnet, så jag passa på att sova lite =P haha!

Sen ikväll har jag varit med J och J. Trevligt! =) Men kom hem för typ 30 min sen.. och nu pratar jag med Älsk. =)

Ska vara social, och sen sova..känner att jag börjar få lite huvudvärk. så som tur var så tog jag med mig lite bubbelvatten upp på rummet;) kalas!

Gonatt mina fans!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0