Heej!

Nu mår jag faktiskt lite bättre, även om det inte är helt bra än =P menmen.. Jag har varit ganska frusen hela dagen, så tänkte att jag skulle ta en dusch i badkaret, meen när jag sitter där känner jag hur varmvattnet försvinner =O jag blir helt chockad.. jo tack, då var det min kära store syster som hade duschat och tagit allt varmvatten.. jag blev galet arg, hade ju blött håret och allting, sen försvinner det.. oj oj. detta ska hon få ångra!! ;)

Lovade ju en bild på för och efter på Jossan när hon färgat håret, så här kommer dem 2!! =)

Jag tycker det blev snyggt! =D

Det roliga är att när jag och mormor gick till Ica så mötte vi folk och då säger mormor;
Mormor; Är inte det där josefine?
Jag: neej det är det inte..

Hahaha, det roliga va att det var hon ! =D känner inte änns igen min syster längre! =P great ! ;)

/A
Kommentarer
Postat av: jasmine

men dulle hade ju så fint hår :(

fast det blev fint, men ändå (;

2008-10-25 @ 23:47:35
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0